عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



فعلا جعبه پیام غیرفعاله . لطفا نظرات خودتون رو در دومین پست وبلاگ(دانلود ست pa800 ) بذارید و یا در پست هایی که امکان درج نظر هنوز براشون بسته نشده !

برند محبوب شما چیست ؟

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان دنیای آهنگ و آدرس donyayeahang.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد . 






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 412
بازدید کل : 532173
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 115
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 61
:: کل نظرات : 115

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 371

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 23
:: بازدید هفته : 25
:: بازدید ماه : 412
:: بازدید سال : 2035
:: بازدید کلی : 532173

RSS

Powered By
loxblog.Com

نکاتی درباره pa50 sampler
پنج شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 20:34 | بازدید : 2454 | نوشته ‌شده به دست ميثم | ( نظرات )

موضوعی که امروز میخام در موردش صحبت کنم انحصاری شدن فلش کارتهای کورگ توسط شرکت معروف ایران کرگه

همونطور که میدونید شرکت ایران کرگ با ارتقاء دادن سیستم کیبوردهای pa50 کورگ و ارائه ارگهایی با فلش کارت داخلی از 4 تا 12 فلش که امکان استفاده شما از 12 فلش کارت داخلی ( سمپلر ورژن 4 ) را مهیا میکند سروصدای زیادی به پا کرده

از ویژگی های این دستگاه داشتن کامپکت فلشه که یه جورایی نقش هارد دیسک رو بازی میکنه. ویژگی دیگر این دستگاه همونطور که اشاره شد داشتن 12 فلش کارت داخلیه اما کیفیت برتر خروجی که مسئولین محترم شرکت به ورژن 4 نسبت میدهند بنده با قاطعیت اعلام میکنم که د ر و غ میباشد چون امتحان کردم .. ریتم بندری tmb از دستگاه خودم که تک فلشه با دستگاه یکی از بچه ها که ورژن 4 داره روی باند با یک کیفیت پخش میشد !!! یارو چیزی نمونده بود اشکش در بیاد ..... اما نکته ای که حائز اهمیته اینه که فلش کارتهای جدید و خصوصا فلش های پرطرفدار سری تی ام  (tm6 - tm 7 - tm8 ) و بعضی فلش های دیگه فقط و فقط بر روی دستگاههای ارتقاء یافته نصب میشه .... به گفته مسئولین این اقدام جهت جلوگیری از کپی برداری از فلش کارتهای ساخته شده توسط ریتمسازان صورت میگیره که با یه حساب سر انگشتی مشخص میشه که هدف از این کار این نیست بلکه برتر کردن ورژن4 از ورژن های معمولیه چون میبینیم کپی برداری همچنان رونق خودشو داره  tm5 و na2 از فلش کارتهایی بودند که دارای قفل ویژه بودند و فقط بر روی دستگاههای ارتقا یافته نصب میشدند اما هر دو این فلش کارت رو میتونید از همین وبلاگ دانلود کنید !!!

پس از لحاظ کپی برداری هیچ فرقی بین فلش کارتهای معمولی و فلش های داخلی دستگاههای جدید وجود نداره هر دو به یک اندازه ریسک کپی برداری غیر مجاز رو دارند . حقیقتی که هیچکدوم از مسئولین بزرگوار شرکت تایید نمیکنند !! اگه اینطور نبود t&mb و tm5 و na2 الان به این گستردگی روی اینترنت منتشر نشده بود دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره ! ولی مسئولین بزرگوار شرکت آیا به این مساله فکر کردن که کسانی که در حال حاظر از ارگ های تک فلش استفاده میکنند چرا باید از داشتن برنامه های جدید ساخته شده منع شوند؟؟ مگه همینها دستگاه خودشون رو از شرکت خریداری نکردند که الان اینگونه مورد بی اعتنایی قرار میگیرند ؟؟؟ یعنی به جز سود چیز دیگه ای برای مسئولین محترم شرکت مهم نیست ؟... پس یا کنار هم قرار دادن این مطالب یه نتیجه گیری میشه کرد که خیلی به حقیقت نزدیکه و اون اینه که دوستانی که میخوان از برنامه های جدید ساخته شده استفاده کنند باید لطف کنند مبلغ 350 هزار تومن ناقابل + هزینه ارسال به تهران رو بپردازند تا از برنامه های جدید استفاده کنند و حالشو ببرند ! دقیقا مثل اینه که ویدئو کلوپها یه سی دی فیلم توقیف شده پرطرفدار رو در صورتی به شما بفروشند که جدیدترین دستگاه دی وی دی رو هم با این فیلم از فروشنده بخرید !!!


|
امتیاز مطلب : 122
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
دانلود فلش کارت زیبای t&m4
پنج شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 19:13 | بازدید : 1923 | نوشته ‌شده به دست ميثم | ( نظرات )

فلش کارت زیبای tm4 که به علت مشکلات اخیر فقط برای اعضای این وبلاگ قابل دانلوده

دانلود کنید حالشو ببرید . به نظر من یکی از بهترین کارهای آقای میثمه که محاله خوشتون نیاد !! بقیه لینکها هم به زودی اصلاح خواهتد شد

دانلود در ادامه مطلب


|
امتیاز مطلب : 133
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
:: ادامه مطلب ...