عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



فعلا جعبه پیام غیرفعاله . لطفا نظرات خودتون رو در دومین پست وبلاگ(دانلود ست pa800 ) بذارید و یا در پست هایی که امکان درج نظر هنوز براشون بسته نشده !

برند محبوب شما چیست ؟

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان دنیای آهنگ و آدرس donyayeahang.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد . 






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 115
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 61
:: کل نظرات : 115

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 371

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

شاهکار فلش کارتهای ظرفیت بالای کورگ pa80
جمعه 17 آذر 1391 ساعت 13:5 | بازدید : 2285 | نوشته ‌شده به دست ميثم | ( نظرات )

سلام دوستان خیلی وقت بود آپ نکرده بودم اونم به علت قطع شدن اینترنتم بود الان با gprs ایرانسل وصلم  خب شما هم دعا کنید شاید یه فرجی شد یه اینترنت پرسرعت نصیبمون شد تا بیشتر از وجود هم فیض ببریم.

خب از این تعارفات که بگذریم میرسیم به مطلبی که میخواستم امروز بهتون بگم اونم درباره فلش کارتهای ظرفیت بالا هستش که چند وقتیه توسط شرکت محترم کرگ ایران داره به فروش میرسه و شش ماه هم گارانتی داره که فکر کنم یه اشتباه چاپی اینجا اتفاق افتاده باشه و این 6 ماه تاریخ انتقضاء این فلش کارتها باشه !!  چون مال ما که به شش ماه هم نکشید پوکید ! البته جدیدا مثل اینکه یک سال گارانتی گذاشتن روش !!! نمیدونم والا پیش خودشون چی فکر کردن  یه فلش 64 مگ ( دارای 4 حافظه 16 مگابایتی ) خریدم از همون روزای اول اختلالات عجیب و غریبش مثل هنگ کردن رو مشاهده کردم رفتم تو سایتشون پرسیدم گفتن چیزی نیست طبیعیه ! بعدش شروع کردم به گلچین فلش با همین فلش کارت بدجنس !!! ( فکر بد نکنینا منظورم جنس قطعات این فلشه وگرنه ما که فحش نمیدیم ) حدود 7 مگ گلچین کرده بودم ظرف مدت سه هفته که یه دفه دیدم فلش کارت محترم هیچی توش نیست ! یه لحظه چشام سیاهی رفت گفتم حتما فرمت شده ! بعدش رفتم تو پروگرام تا ببینم فرمت شده یا نه دیدم نه همون 7 مگ هنوز هست ولی هیچ ریتم یا سمپلی تو فلش نمونده بود . خودمو به آب و آتیش زدم تا ریتمهایی که با زحمت گلچین کرده بودم رو برگردونم حتی ازش بکاپ هم گرفتم و ریختم تو یه فلش دیگه اما نشد که نشد خلاصه یه ضدخال اساسی خوردم و تصمیم گرفتم فقط از این فلش کارت 64 مگ برای ذخیره ریتم استفاده کنم که بازم دیدم این کاره نیست چون همین که ریتم رو انتخاب میکنی eror میده و باید شونصد بار درش بیاری و بذاریش داخل تا بتونی یه ریتم رو درست و حسابی پخش کنی به شرکت محترمش هم زنگ زدم گفتن حتما دستت به جایی خورده فرمت شده !! من که هر چی فکر میکنم نمیدونم دستم به کجاش خورده که این فلش کارت بی خاصیت فرمت شده !


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8