عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



فعلا جعبه پیام غیرفعاله . لطفا نظرات خودتون رو در دومین پست وبلاگ(دانلود ست pa800 ) بذارید و یا در پست هایی که امکان درج نظر هنوز براشون بسته نشده !

برند محبوب شما چیست ؟

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان دنیای آهنگ و آدرس donyayeahang.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد . 






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 356
بازدید کل : 532117
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 115
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 61
:: کل نظرات : 115

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 371

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 11
:: بازدید هفته : 147
:: بازدید ماه : 356
:: بازدید سال : 1979
:: بازدید کلی : 532117

RSS

Powered By
loxblog.Com

yamaha psr a2000
شنبه 23 مهر 1390 ساعت 1:34 | بازدید : 3790 | نوشته ‌شده به دست ميثم | ( نظرات )

شرکت یاماها پس از مدتها یک ارنجر اورینتال به نام psr a2000 تولید و روانه بازار کرده است .

این کیبورد از لحاظ امکانات کاملا به روز شده و میتواند یک رقیب جدی برای  pa80  و pa50   شرکت کورگ باشد . psr a2000  از لحاظ ظاهری تقریبا شبیه or700 و به رنگ مشکی است  و احتمالا قابلیت دریافت سمپل را دارد .

 

 

پیچ بند joy stick

 

نکته جالب توجه این مدل نسبت به مدلهای قبلی پیچ بند آن است که این بار شرکت یاماها تعصب خود را کنار گذاشته و پیچ بندی کاملا شبیه مدل های korg  تولید کرده . پیچ بندهای قبلی یاماها بسیار ضعیف و ناکارآمد بود .

 

 

 

 

دکمه های oriental scale

 

داشتن دکمه های اورینتال که کار شما رو خیلی راحت میکند و به آسانی میتونید نت ها رو ربع پرده کنید و از نواختن آهنگ های oriental (شرقی ) لذت ببرید . وجود این دکمه ها روی پانل دستگاه در اجراهای زنده بسیار کاربرد دارد و سرعت عمل نوازنده رو بالا میبرد

 

 

 

 

EXPANSION PACK

 

شرکت یاماها pack های ویژه ای برای مناطق مختلف جهان در دست ساخت دارد . این pack ها شامل ریتم و صدای مخصوص هر نقطه از جهان است . در حال حاظر pack های لاتین برزیل  بالکان  اروپا سلتیک و  اورینتال ساخته شده است و از آنجایی که یکی از مجموعه ریتم های فابریک psr a2000  با نام IRANIAN است احتمال اینکه یک pack ویژه برای کشور ما هم ساخته شود وجود دارد

 

 

 

این کیبورد قابلیت ضبط و پخش مستقیم آهنگ به صورت mp3  از طریق USB  را دارد . تمامی ریتمها و صداهای آن نسبت به مدل های پیشین کاملا جدید و به روز شده است .

شرکت یاماها بعد از psr a1000  که بازار ایران را مدتها در دست داشت دیگر نتوانست با رقیب اصلی خود یعنی کورگ رقابت کند و بیشتر مدل هایی که بعد از a1000  تولید کرد یا از کیفیت لازم برخوردار نبود یا به دلیل قیمت زیاد با استقبال چندانی مواجه نمیشد . اما psr a2000  که امکانات فوق العاده ای دارد شانس این را دارد که با pa50   که چندین سال است بازار ایران را در دست گرفته است و به جز ریتم و صدای قوی ( که آنهم به خاطر سمپلر بودن آن است ) هیچ امکاناتی ندارد رقابت کند .

 

قیمت : 4000.000  (فروردین 92)


|
امتیاز مطلب : 154
|
تعداد امتیازدهندگان : 40
|
مجموع امتیاز : 40
راهنمایی برای خرید ارگ
جمعه 1 مهر 1390 ساعت 21:10 | بازدید : 4191 | نوشته ‌شده به دست ميثم | ( نظرات )

با سلام خدمت همه دوستان ..... شرمنده که خیلی وقته آپ نکردم ...  بدجور درگیر امتحانات و مجلس و اینا بودم ... ممنون که همیشه با نظراتتون شرمندم میکنید . فعلا مطلب زیر رو داشته باشید این روزا خیلی درباره خرید و فروش ارگ تو پیام خصوصی و ایمیل برام سوال اومده ... امیدوارم توضیحاتم کافی باشه

 

راهنمایی برای خرید ارگ

اگه میخواین ارگ بخرید تا جایی که میتونید ارگ آکبند بخرید .. بیشتز از 100  تا 300  تومن با دست دوم فرق قیمتش نیست ... ولی اگه مجبور شدید ارگ دست دوم بخرید خیلی باید حواستون جمع باشه مثلا ارگی مانند a1000 نوش وجود نداره و مجبورید دست دوم بخرید .. اینا رو بر اساس تجربه شخصی  خودم میگم .. حتما از فروشگاه معتبر و خوشنام خريداري كنيد.. هیچ وقت به ظاهر ارگ توجه نکنید حتی اگه مثل الماس بدرخشه .. میدونید یه ارگ رو میشه اونقدر آرایش کرد تا از روز اولش هم نوتر بشه ! و شما با یه نگاه انتخابش میکنید  در صورتی که خبر ندارید داخلش چه خبره ... فروشنده ای هم که داره بهتون لبخند میزنه بسیار مودب داره کارشو میکنه دو روز بعد که ارگ رو بردین خونه و فهمیدید که شونصد تا عیب ریز و درشت داره و پسش آوردید دیگه اون آدم سابق نیست و محلتون نمیذاره ... حالا برو دنبال شکایت و دادگاه و اووووووو بدبختی شروع میشه .... اگه دست دوم میخرید حتما یه آدم وارد با خودتون ببرید اگه کسی رو پیدا نکردید خودتونو دست کم نگیرید و اجازه ندید فروشنده احساس کنه ناشی هستید و حتی سر قیمت هم کلاه سرتون بذاره یه نیم ساعتی با ارگ کار کنید و چند تا آهنگ باهاش بزنید تمام دکمه های پانل رو فشار بدید و از سالم بودنشون مطمئن بشید صدای ارگ رو تا وسط بلند کنید تا از سالم بودن بلندگوها مطمئن بشید و در آخر قبل از خاموش کردن پشت دستگاه رو لمس کنید تا ببینید داغ نکرده باشه ... خب این مراحل رو که انجام دادید سر قیمت هم توافق کردید میرسیم به مهمترین قسمت یعنی دریافت تعهد از فروشنده که حتما حتما حتما مو قع خرید ارگ دست دوم این یه کارو انجام بدین :

-         حتما از فروشنده مهلت تست بگيريد و دقيقا در فاكتور مدت زمان تست و اينكه از طرف فروشنده پس گرفته خواهد شد را ذكر کنید).مثلا زیر پشت فاکتور بنویسید که خریدار در صورت معیوب بودن ارگ تا فلان تاریخ مشخص میتونه ارگ رو پس بیاره و فروشنده زیر اونو امضا کنه )


-
در صورتي كه در فاكتورتان دقيقا موارد مورد درخواستان عينا نياوريد، پس دادن دستگاه بستگي به فروشنده داشته و در صورتي كه قبول نكنه گرفتاري حسابي براي شكايت وشكايت كشي و ... داريد و در نهايت هم معلوم نيست بتوانيد ارگ رو پس بدید یا نه !!
موفق باشيد.


|
امتیاز مطلب : 133
|
تعداد امتیازدهندگان : 40
|
مجموع امتیاز : 40